Spørgsmål:
Hej sexlinjen. Jeg har været sammen med min kæreste i snart 8 måneder, og vi har et godt sexliv og er trygge ved hinanden. Jeg bliver enormt våd under samleje, nærmest som om at jeg tisser imens, specilet når vi har fingre sex. Det er enormt upraktisk og irriterende, og ødelægger meget af den seksuelle kemi efterfølgende. Det sker ikke når jeg har sex med mig selv, også selvom jeg har genstande oppe i mig.

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål!
Det er helt almindeligt at det kan variere meget hvor våd man bliver når man har sex, både fra gang til gang, men også afhængig af hvilken slags sex man har, eller om man har sex med sig selv eller andre. Vi kan godt forstå at det kan gå hen og blive en lille smule upraktisk, og det er selvfølgelig træls hvis det er så meget, at det bliver irriterende for jer. Som udgangspunkt, er der ikke så meget man kan gøre for at forhindre at du bliver meget våd, men hvis du føler at det ødelægger kemien efterfølgende, kan man for eksempel forsøge sig med at have sex på et håndklæde, eller eventuelt investere i det man kalder et love blanket, som netop er designet til par, som har meget våd sex. Det suger alt det våde, og så kan man nemt bare fjerne det når man er klar til at putte sammen i sengen bagefter.
Vi håber meget at det var svar på dit spørgsmål.
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os igen, enten her i brevkassen, eller via vores chat eller telefon inden for åbningstiderne: mandag-fredag kl. 15-19.
Mange hilsner
Sexlinien