Spørgsmål:
Hej sexlinien jeg er en dreng på 13 år og jeg onanere nogle gange men jeg kunne ligepludselig ikke se om mit pre-sæd var en lille bitte smule lyserødt eller om det bare var gråt fordi at jeg har prøvet med en sok på der er lidt rød og der var kommet en lille snor i mit pre-sæd så jeg tænkte også at det måske bare var det der synsbedragede mig lidt håber i kan svare på det.

Svar:
Hej med dig!
Tak for dit spørgsmål. Pre-sæd er normalt gennemsigtigt, og derfor kan der godt opstå synsbedrag, fordi omkringliggende farver kan skinne igennem. Hvis du ikke har andre symptomer, er vi derfor ikke umiddelbart bekymrede. Men det er en god ide at holde øje med, om det sker igen. Det er også godt at ligge mærke til, om der kommer andre symptomer som kløe, svie, smerter eller andet. Hvis det ikke går væk, så skal du tage til lægen.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at skrive eller ringe herind igen på tlf. 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Venlig hilsen sexlinien XX131
Dreng/Mand på _ år