Spørgsmål:
Hej Jeg har suttet meget pik her i det nye år... Nu er jeg begyndt at få meget ondt i kinderene har du nolge råd til hvad jeg kan gøre for ikke at få ondt i kinderne

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Det kan være at dine kæbemuskler har brug for at hvile sig lidt. Prøv at holde en pause, eller bare slikke lidt mere og bruge hænderne på pikken, istedet for at sutte hårdt. Bare så musklerne kan lade op igen.
Du kan se mere om blowjobs på sexlinien.dk ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109