Spørgsmål:
Hej jeg er kommet i et ubehagelig problem vi har en stor hanhund på 80kg ca efter jeg hade vært i bad idag stod jeg nøgen på mit værelse tabt jeg min mobil ind under min seng bukker mig ned og kravler halt ind under for og nå den da vores hund ja springer på mig. Kan jeg blive gravid af det? Skal jeg fortælle mine forælder det? er det forkert at jeg nød det og har lyst til mere?

Svar:
Hej
Du skriver, at din hun sprang på dig. Det er der i sig selv ikke noget galt i. Men at have sex med en hund er ulovlig. Så selv hvis du har lyst til at have sex med din hund, må du ikke gøre det. Mennesker kan synes at alverdens ting er nydelsesfuld og tænde på dem, men det er ikke ensbetydende med, at du skal gøre det.
Afslutningsvis vil vi tilføje, at du ikke kan blive gravid af at have sex med en hund.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner, xx134