Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 15 der gerne vil vide om chastity er farligt at begynde at bruge som 15/16 årlig. Jeg er nemlig en Femboy aka jeg er en femmin dreng så jeg bruger en masse pige tøj der hjemme og en masser andre ting men jeg har næsten altid det problem at jeg tænder på det så jeg for stiv pik. Derfor har jeg overvejet om jeg kan bruger chastity eller om det er for tildigt jeg kan nemlig ikke inde noget om det online.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål! :)
At bruge et chastity cage (på dansk: kyskhedsbur), er noget der kræver stor overvejelse, da der rigtig mange sikkerhedsmæssige forbehold, som man bør kende til, før man kaster sig ud i det. Inden vi uddyber dette, så er vi faktisk lidt bekymret, for selve årsagen til at du vil bruge chastity caget. Du beskriver nemlig, at du får rejsning, når du iklæder dig pigetøjet, da du bliver tændt, og at du faktisk ser det som et problem. Vi kan blive bekymret for, om det er fordi at du skammer dig over at være en femboy? Der er nemlig intet som helst galt i, at tænde på at iklæde sig pigetøj. Det er du langt fra den eneste, der tænder på. Både femboys, store stærke mænd og alt imellem kan tænde på at iklæde sig pige/kvindetøj. Nogle holder af at gøre det for sig selv, mens andre godt kan lide at bruge det i deres sexliv sammen med andre.
Så det er vigtigt, at du overvejer, hvad det er der reelt tænder dig? Er det det at gå i pigetøj, eller er det tanken om at bruge et chastity cage?
Skriv gerne herind igen, og fortæl os hvad det er der fylder mest for dig. Er det dine tanker omkring at være femboy, og at du betragter det som et problem at tænde på pigetøj? Eller er det fordi du har en fantasi om at bruge chastity cage? Det kan også være at det er begge dele. Vi vil dog gerne være sikre på, hvad det primært handler om, før vi rådgiver videre.
Du sender bare dit spørgsmål ind til brevkassen som før, men du er også meget velkommen til at kontakte vores chat eller telefonrådgivning. Vi har åbent på alle hverdage mellem kl. 15 og 19. Vores telefonnummer er: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien