Spørgsmål:
Hej. Der er en pige jeg syntes der er sød, men hvordan siger jeg det til mine forældre - jeg har nemlig aldrig haft en pige på besøg og så tror jeg det kommer til at være akavet at sige det til dem

Svar:
Hej, og tak for dit spørgsmål!
Hvor er det dejligt, at der er en sød pige, som du gerne vil have med hjem. Og mon ikke dine forældre også vil synes det, selvom det kan være lidt akavet at snakke om?
Det kan godt være lidt akavet eller pinligt, når ens forældre møder en man godt kan lide, eller når man skal fortælle om det. Men det går heldigvis over, og dine forældre har jo nok også selv prøvet det engang, og ved at det kan være lidt svært at sige.
Samtidig kan det også være rigtig rart, at ens forældre lærer den man godt kan lide at kende. Det kan jo være, at det går rigtig godt, og at det bliver hyggeligt og sjovt.
Og hvis de opfører sig akavet, har du og hende du synes er sød jo noget, i kan grine ad sammen.
Du behøver heller ikke fortælle dem, at det er en du synes er særlig sød, hvis du ikke har lyst. Du kan godt bare sige, at det er en ven, der kommer på besøg. Det er helt op til dig selv. Og så kan i jo altid være inde på dit værelse, så i ikke skal være sammen med dine forældre, mens hun er på besøg.
Vi håber det var svar på dit spørgsmål!
Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00. Hilsen Sexlinien. Xx143