Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 15 år jeg elsker at gå rundt nøglen og det tænder mig at ha en top hue med kvast på samtidig Mine veninder synes det er okay jeg gør det også når jeg er hjemme hos dem men hvorfor er vi så bange for det med at være nøgen over for andre Jeg var nervøs for hvad de sagde mine veninder da jeg spurgte om jeg måtte være nøgen

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det er forskelligt hvordan vi har det med at være nøgne foran andre. For nogen kan det være grænseoverskridende at andre er nøgne, og derfor er det godt, at du har spurgt dine venner, før du tog dit tøj af hjemme hos dem. Det er svært at svare på, hvorfor nøgenhed ikke er så udbredt. Det afhænger meget af kultur, hvordan man har det med andres nøgenhed. Du kan prøve at opsøge nogle fællesskaber, hvor nøgenhed er mere almindeligt, hvis du gerne vil være mere nøgen med andre. Det kan eksempelvis være i en vinterbaderklub.
Vi håber meget at dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15.00 – 19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinjen