Spørgsmål:
Hejsa Jeg er blevet kontaktet af en mand, jeg ikke kender, gennem Facebook. Han spørger om jeg vil tisse i hans hus mod betaling. Jeg overvejer det - primært fordi jeg mangler penge, og han vil betale meget godt for det. Han har sendt selfies og forklarer, at han bor i et stort og pænt hus. Han kan lægge en nøgle til mig, når han ikke er hjemme, og så kan jeg selv bestemme, hvor meget jeg vil gøre det.. Er det helt hen i vejret? Jeg er meget splittet, fordi jeg egentlig synes, det er en god ting, at nogen tænder på noget lidt "specielt" og finder ud af, hvordan det kan indfries, og så længe det INTET har at gøre med sex og berøring, så tror jeg ikke, at jeg har noget imod det. Jeg behøver i princippet ingen gang at møde ham, og jeg kan sige præcis, hvordan jeg vil være med til det. Er det forkert af mig at tage i mod penge på den måde? De bedste hilsner Forvirrede mig

Svar:
Hej med dig
- Og mange tak for dit spørgsmål!
Vi tænker ikke at der er noget moralsk forkert i at tage mod betaling for en service, specielt når vedkommende selv har tilbudt dig et honorar for det. Det vi tænker mest på er, hvem er vedkommende, ER han oprigtigt kun interesseret i at du tisser på gulvet og går, eller ligger der flere fantasier og idéer i hans bagtanker. Det kunne være mere gennemskueligt for dig, hvis du selv kunne genkende det han efterspurgte. Men det lyder på dig som om, at det er lidt uklart hvad han egentlig får ud af det, siden at han vil betale en helt fremmed gode penge for det.
Hvis nu han ville betale dig for at klippe hæk, eller indrette hans klædeskab etc.. så kunne det være mere gennemskueligt for dig, hvad prisen skal være og hvordan rammerne for servicen bør være.
Du nævner at der nok er noget med at han tænder på dig, og har fundet frem til dig derfor. Derfor tænker vi, at det er svært at tage "sex" ud af situationen. Du kan jo selv godt have INTET seksuelt investeret i at tisse på hans gulv. Men du kan ikke styre, hvordan han videre forholder sig til dig. Det kan jo være at han kontakter dig med flere forslag til service du kan yde for ham. Og vi tænker mest af alt på, at du skal kunne føle dig tryg. Aftalen skal jo også være gennemskuelig og forståelig for dig.
Måske kan du inddrage en tredje part i aftalen - en fortrolig ven/veninde, som han skal acceptere som en form for bisidder eller kan gøre dig tryg.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109