Spørgsmål:
Hejsa, min kæreste han vil gerne tisse på mig under sex og mere specifikt tisse oppe i mig, jeg ved ikke helt om jeg tænder på det, men jeg tænder på at please ham, så ville høre af om det er farligt at han tisser oppe i mig? Altså kan det ødelægge noget eller overføre nogle sygdomme, komplikationer eller andet?

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål.
Urin indeholder vand og affaldsstoffer, så der kan være en risiko forbundet med at det forstyrre den naturlige balance af bakterier og pH-niveauet i sekden. At få andres urin i kroppen, for eksempel ved at drikke i mindre mængder, er i sig selv ikke sundhedsskadeligt, men der kan være en risiko forbundet med at få urin i skeden.
Du skriver også, at du er i tvivl, om leg med urin er noget som du tænder på. Samtidig tænder du meget på at please din kæreste. Selvom du bliver seksuelt tilfredsstillet af at behage ham, skal du som det første afgøre om lige præcis leg med urin er en grænse, som du vil udvide. Vær gerne ærlig med din partner om din tvivl. I kan altid starte med at lege med små mængder urin, og derefter kan du/I afgøre, om det er noget som I vil fortsætte med.
Skriv gerne igen, eller ring og chat med en rådgiver, hvis du får brug for det. Vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15 til 19, og vores telefonnummer er 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien