Spørgsmål:
Hvordan gør man hende våd? Hej er en dreng som gerne vil give min kæreste en god omgang men ved ikke hvordan. hvordan starter man det?

Svar:
Hej, tak for dit spørgsmål.
Hvis din kæreste har en skede, kan den blive våd, når hun bliver ophidset/tændt. Derfor kan det være en god idé at spørge din kæreste, hvad hun godt kan lide/tænder på, hvis hun ved det. Hvis ikke din kæreste ved det, kan I sammen finde ud af det ved at udforske hinanden sammen. Når man skal have sex kan det også være en god idé at tage sig god tid sammen og gå langsomt frem. Det kan være ved at tage sig god tid til at kysse hinanden eller hinandens kroppe, nusse, putte eller hvad man nu ellers kan lide. Forspil er for mange rigtig vigtigt når man har sex og for at man kan slappe af og nyde det. Din kæreste kender sin krop bedre end dig og kan mærke, hvad der føles rart - så prøv at spørge hende, hvad der føles rart.
Nogle gange kan det godt være lidt svært at blive våd, selvom at man er tændt. Det kan f.eks. være lidt svært, hvis man er nervøs, men der kan også være andre årsager til det. Det føles generelt ikke ligeså rart at have sex, hvis man ikke er våd. Derfor er forspil og at tage sig god tid vigtigt, da det kan være en måde, der kan hjælpe med at gøre én tændt og våd. Men hvis man føler, at man har brug for det, kan man derfor også bruge glidecreme, som smører kønsorganerne.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive igen eller fange os på chat eller telefon på 70 20 22 66 på hverdage mellem kl. 15 og 19.
Hilsen Sexlinien