Spørgsmål:
Hej med jer?? Jeg er en fyr på 26 år, som fik den skønneste hotstone massage og massage på lænd og baglår. Kunne mærke jeg fik udløsning under massagen, er det normalt?

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Om det er normalt, er svært at sige, da vi ikke umiddelbart kender til nogle undersøgelser vedrørende udløsning under massage, men det kan bestemt lade sig gøre. Nogle mennesker kan få orgasme uden at blive rørt på kønsdelene, f.eks. kan nogle opleve at få orgasme når de dyrker hård træning, hvor mavemusklerne indgår, eller hvis de bliver rørt på brysterne.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe til os på telefonnummer: 70 20 22 66, eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
Bedste hilsener Sexlinien
Dreng/Mand på _ år