Spørgsmål:
Kan se der er en pige der skriver om onani med kateter Jeg er 16 og har haft kateter i 2 år Jeg kunne godt tænke mig at ha sex Men det kan jeg vel ikke når jeg har et kateter oppe i skeden

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Hvis kateteret går til din blære, så tænker vi at et er dit urinrør det løber igennem, og at din skede (hulrummet ind til livmoderhalsåbningen) ikke er fyldt ud af kateteret. Du kan prøve at teste, om du kan onanere med en finger eller to i din skede, når kateteret sidder i. Når du prøver dig frem, er det godt hvis du er forsigtig, og mærker efter om det gør ondt. Og du kan også prøve at tale med din læge om, hvordan du kan onanere eller have sex med kateteret siddende.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109