Spørgsmål:
Hej jeg er en pige på 12, der virkelig har lyst til at onanere. Men vil gerne have en ting at gøre det på/med, har i/du nogle ideer til hvad jeg kan onanere med (helst noget man kan finde i hjemmet)??

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål.
Spændende, at du skal igang med onani. Måske du allerede har eksperimenteret med at bruge dine fingre eller gnide dig op af en pude? Hvis du gerne vil prøve at bruge noget, som skal op i skeden, kan du sådan set bruge det meste, så længe det føles rart. Det du skal være opmærksom på er god hygiejne - at det kan vaskes inden, du bruger det, og at der ikke er nogle skarpe kanter. Hvis du vil prøve med madvarer skal du holde dig fra chili :) - eller noget de rer for surt eller basisk.
Hvis du har lyst til at læse mere, kan du blive klogere på vores emnesider om sexlegetøj og onani.
Vask altid genstandende efter brug :)
Du er meget velkommen til at ringe herind, eller chatte med en rådgiver for yderligere råd og vejledning. Vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15 til 19 på telefonnummer: 70 20 22 66.
Bh fra Sexlinien, xx136.