Spørgsmål:
Hej, jeg har et lidt underligt spørgsmål. Når min kæreste og jeg har sex så kan hun ikke længere give mig et blowjob. Lige så snart hun stimulere min penis og penis hovedet så kan jeg slet ikke styr mig. Jeg kommer simpelthen til at tisse og kan ikke selv styre det. Det er mest når hun rammer penis stregen på bagsiden at min penis. Det er kommet til et punkt nu hvor hun ikke har lyst til at lege med mig så søger med lys og lygte efter en løsning.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er slet ikke noget underligt spørgsmål, det kan vi da sagtens forstå går dig på, især når det går så meget ud over dit, og din kærestes sexliv.
Desværre kan vi ikke give dig et præcis svar på, hvorfor du ufrivilligt tisser når din penis bliver stimuleret.
Som regel er det ret svært for drenge/mænd at tisse, når de har rejsning. Måske kan du prøve at tisse af lige inden i skal have sex, og se om det kan hjælpe lidt?
Vi anbefaler dig at få bestilt en tid hos lægen, og få foretaget en undersøgelse. Lægen vil højst sandsynligt undersøge om alt er som det skal være med din blære.
Vi håber at du nu har fået et par ideer til hvad du kan gøre. Har du andre spørgsmål, eller er der noget i vores svar du ikke forstår, så er du mere end velkommen til at kontakte os igen. På alle hverdage ml. 15-19 på telefon 70 20 22 66, eller på vores chatrådgivning.
Bedste hilsner Sexlinien