Spørgsmål:
Hej Brevkasse Jeg er 16 år gammel. Min pik er meget lille. Altså sådan 5-6 cm slap, og 9 cm i stiv tilstand. Jeg har hår på pikken, men min pik er stadig lille. Er det normalt?

Svar:
Hej med dig. Tak for dit spørgsmål.
Ja, det er helt normalt. Pikken udvikler sig og vokser nemlig i løbet af hele puberteten, så det kan være at den ikke er færdigudviklet endnu. Derudover er der også mega mange unge som er bange for, at deres pik er mindre end alle de andres. Men alle pikke er forskellige i størrelse, form og farve. Så din er helt sikkert lige som den skal være. Du kan finde mere informaiton om pikken her hvis du er nysgerrig på mere info.
Hilsen Sexlinien
Dreng/Mand på _ år