Spørgsmål:
Jeg har lige for første gang lagt mærke til at jeg er begyndt at få "meget" nakkeost og hver gang jeg prøver at vaske det af så går det ondt på penishovedt pga. Vand fra badet. Jeg kan ik rigtigt finde svar på hvordan jeg løser det problem

Svar:
Hej med dig
Vi er lidt i tvivl om, hvordan det gør ondt på penishovedet pga. vand fra badet. Det kan være, at dit penishoved er meget følsom for tiden. Prøv at vaske den nænsomt med noget lunket vand en gang dagligt og se, om det bliver bedre. Du må dog lade være med at vaske dig uhæmmet, for så fjerner du den beskyttende effekt, og kroppen vil bare danne mere talg for at beskytte huden.
Hvis det ikke går over, kan du prøve at ringe/chatte med os, så vi bedre kan få indblik i, hvad du oplever. Du kan ringe til os på 70 20 22 66. Vi har åbent på alle hverdage fra 15-19.
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år