Spørgsmål:
Skal man stoppe efter udløsning? Er størrelse “vigtigt”. Altså forstå mig ret, er man bedre hvis den er større, og hvad er den “rigtige” størrelse

Svar:
Hej og mange tak for dit spørgsmål!
Man må helt selv om, hvorvidt man vil stoppe efter udløsning eller ej. Hvis du stadig har lyst til at fortsætte, kan du sagtens gøre det. Nogle synes de er lidt for følsomme efter udløsning, og har brug for en pause, mens andre godt kan fortsætte.
Størrelse er vigtig for nogen, men for de fleste er størrelsen ikke vigtig. Der hersker ofte en idé om at jo større jo bedre, men sådan er det langt fra. Dejlig sex, handler ikke om størrelsen på penis, men om 100 andre ting: - Kemien med ens partner, ens humør den pågældene dag, ens forhold til sin egen krop, tryghed, tillid, frihed osv osv.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også ringe eller chatte med os, på alle hverdage ml. 15 og 19. Telefonnummer: 70 20 22 66
Bedste hilsner Sexlinien
Dreng/Mand på _ år