Spørgsmål:
Hej Jeg har denne her fyr jeg har følser for.. Men ved ikke hvordan jeg helt skal sige det, Da det er min eks kæreste, efter vi er gået fra heninden.. Er lysten faktisk blevet mere spændende at havde sex med ham end det var før vi gik fra heninde.. Men mit problem er jeg stadig har følser for ham..vi er venner den dag idag.. Vi ser heninden og har sex.. Jeg ved ikke om det er forkert af mig.. For ved ikke om han har de samme følser.. Hjælp mig

Svar:
Hej med dig.
Der er ikke noget forkert ved det, du føler. Tror det eneste (og det bedste) du kan gøre er, at sige det som det er. Du har jo reelle følelser for ham, og det kommer nok ikke til at forsvinde. Specielt ikke når I stadig er ses og fortsat er intime sammen.
Der er er selvfølgelig en chance for, at han ikke føler det du gør. Og det kan du forberede dig på, og gøre dig nogle tanker om, hvordan jeres relation så skal være. Nogen kan have brug for at trække sig lidt i en periode, for at få det på afstand. Eller måske føler han det samme for dig, som du gør for ham. Men det ved du først, når du har spurgt og fortalt hvordan du har det.
Vi håber du kunne bruge svaret. Ellers er du velkommen til at skrive igen eller kontakte en af vores rådgivere på telefon 70 20 22 66 eller chat på hverdage mellem kl. 15-19.