Spørgsmål:
Når man onanerer får man så hurtigst orgasme med eller uden glidecreme? For mig tager det meget længere med glidecreme selvom det er en dejligere følelse. Men hvad plejer at tage længest?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål,
Det er forskelligt fra person til person, om det tager længst tid at komme med eller uden glidecreme. Mange kommer hurtigere af at bruge glidecreme, fordi det øger nydelsen. Men det betyder ikke, at det er unormalt, at det er anderledes for dig. Der er nemlig stor variationer i de ting, som gør, at man kommer hurtigere.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
De bedste hilsner,
Sexlinien