Spørgsmål:
Jeg tænker meget på aldersforskel. Jeg har ikke fået børn og derfor ikke samme sted som mine søskende og venner. Det sætter mig meget på bænken og kæmper for forståelsen

Svar:
Hej.
Vi er lidt usikre på, hvad du søger rådgivning omkring. Vi kan godt forstå, hvis det fylder for dig, at du ikke er samme sted som dine søskende eller venner og at det kan føles lidt svært? For at vi kan give dig en lidt bedre rådgivning, vil vi dog anbefale dig at skrive eller ringe herind igen, så du har mulighed for at uddybe dine tanker og følelser omkring dette og så vi ved, hvad du mdre specifikt gerne vil søge råd omkring?
Vi har åbent alle hverdage mellem kl.15 og 19, på chat eller telefon: 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien xx133