Spørgsmål:
Jeg er en ung mand på 25 år. Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år nu og vi har flere gange haft snakken om hvad vi tænder på og hvad vi godt kunne tænke os at prøve af i sengen. Jeg stoler virkelig meget på henne og jeg føler at jeg kan åbne mig meget over for henne, men jeg har en fetich som jeg ikke tør indrømme! Jeg fantasere om at hun skal tisse på mig, især i mit hoved… men jeg er bange for at hun synes det er klamt. Jeg har jo aldrig prøvet det selv så jeg er også en lille smugle bange for at jeg selv måske synes at det er klamt… men jeg har virkelig meget lyst til at prøve det! Hvordan forklare jeg henne at jeg gerne vil prøve det og hvad hvis hun spørger hvorfor jeg først siger det nu! Vi har snakket meget om sex og hun har også spurgt ind til om der var noget jeg holdte hemmeligt men, jeg svarede nej… Her i nogle gode råd? Er det meget unormalt at have lyst til at blive tisset på?

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål
Det er dejligt at høre, at I er har så god kommunikation i jeres parforhold.
Du skriver, at du har et ønske, om at din kæreste tisser dig i ansigtet, men du ved ikke, hvordan du skal nævne det for hende, og hvad hun vil synes om det. Og at du er bekymret for, at hun vil blive sur/ked af over, at du først siger det nu.
For at svare på dit første spørgsmål må vi sige, at du jo selvfølgelig ikke kan vide, hvad hun synes, indtil du har delt dine tanker med hende. Vi kan forstå, at det kan opleves grænseoverskridende, men du er bestemt ikke den eneste som tænder på urin. Du kan altid starte med at dele dine overvejelser med hende. F.eks. at starte med at sige, at du er bekymret for, hvad hun vil synes, om den fantasi du har, men du vil alligevel dele det med hende. Del gerne også, at du selv er i tvivl, om det er noget for dig. Og vi vil tilføje at der er ret almindeligt at være i tvivl, når man overvejer at afprøve nye fantasier.
Hun kan jo altid sige, at hun ikke har lyst til det, eller hun skal mærke efter, om det er noget for hende. Det kan selvfølgelig også være, at hun synes det er meget frækt. Du skal i hvert fald tale med hende for at finde ud af, om det er noget, som hun også har lyst til at prøve.
Ift. din bekymring om at dele din fantasi med hende først nu, må vi sige, at ens fantasier og lyster kan ændre sig med tiden. Det kan være, at det ikke har været en fantasi for dig, den gang I talte om det. Det kan også være, at du ikke har været klar til at sige det højt.
Du skriver også, at du ikke er helt sikker på, om du vil synes om det. En ide kan være, at I starter småt og prøver jer frem. Kommuniker undervejs og fortæl hinanden, hvordan I har det, mens I er i gang. I kan jo altid stoppe, hvis det ikke føles godt.
Til sidst vil vi nævne, at I evt. kan opsøge fetich fællesskaber/klubber for at møde ligesindede mennesker.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX134