Spørgsmål:
Hey jeg er en pige på 13 der Ka li en dreng men jeg ved ik hvordan jeg skal sige det til ham jeg har været sammen med ham 1 gang før på kæreste måden

Svar:
Hej. Tak for dit spørgsmål.
Det kan være svært at få sagt til en anden, at man godt kan lide dem. Man kan blive genert og måske bange for, at den anden ikke føler på samme måde.
Du kan forsøge at mærke lidt på hans signaler, om han måske også føler det samme for dig. Hvis han opsøger dig og gerne vil bruge tid med dig, kan det være et tegn på, at han også synes om dig. Det kan være rart at sige det, når man er alene sammen. Måske I nogle gange er sammen bare jer to?
Et andet råd er at tale med en ven om hvordan du føler. En som kender jer begge, kan muligvis have gode råd og ideer til måden at få det sagt til ham. En ven kan også trøste og gøre dig glad igen, hvis drengen ikke føler det samme for dig.
Vi håber at dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70202266.
Med venlig hilsen Sexlinjen