Spørgsmål:
Hej jeg er en pige der savner sin exkæreste vi slog op for snart 2 måneder siden og har savnet ham siden! Ved ik hvad jeg skal gøre vi virkelig som i virkelig gerne ha ham tilbage Ka i hjælpe mig

Svar:
Hej med dig!
Det kan være svært at slå op sin kæreste. Som regel bliver det heldigvis meget bedre med tiden. Det kan hjælpe at lave nogle ting, som man godt kan lide - fx at være sammen med nogle gode venner eller fokusere på en fritidsinteresse. På den måde kan man prøve at glemme det lidt. Det kan også hjælpe at snakke med dine venner/familie om, hvordan du har det. Det vigtigste er, at du fokuserer på at lave ting, som gør dig glad.
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive til os igen på brevkasse eller chat. Du kan også ringe på tlf: 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Hilsen Sexlinien, xx131