Spørgsmål:
Hej med jer. Jeg er en fyr på 20 år, og jeg ser en kvinde på 45 år med børn. Jeg vil ikke rigtig ende i et forhold med hende da jeg ikke vil være pap-far. Men på samme tid vil jeg stadig gerne beholde det sex vi har. Hvad skal jeg gøre.

Svar:
Hej med dig. Tak for dit spørgsmål.
Er det noget, du har snakket med hende om? Det lyder til det kunne være godt at forventningsafstemme jeres forhold. Måske ønsker hun ligesom dig kun sex, og ikke en pap-far til hendes børn? Uanset hvad er det helt ok, at du har det på den måde.
Vi håber, at du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive til os igen på brevkasse eller chat. Du kan også ringe på tlf: 70 20 22 66.
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Hilsen Sexlinien, xx136