Spørgsmål:
Hejsa kære Brevkasse vi er to på 20 og 23 år som gerne vil udforske hinanden. Min kæreste vil gerne prøve fisting i hendes skeden men vi lidt nervøse for hvordan vi gør da vi ikke har prøvet før.

Svar:
Hej med jer
- Og mange tak for jeres spørgsmål!
I må gå forsigtigt fremad i et tempo, hvor din kærestes krop og hovede kan følge med. Og så tænker vi at glidecreme og forspil er en rigtig god måde at hjælpe din kæreste på vej. I kan jo arbejde jer fremad lidt ad gangen. Din kærste kan måske vænne sig til at have to fingre oppe, derefter 3, derefter 4 osv.
Siden det er hendes krop og hovede som bliver mest udfordret af det her, så lad hende styre din hånd. Hvis hun fortæller dig hvad du skal gøre, og hvornår, så kan du høre på hende om hun er maks presset, eller kan lide det. Giv hende også nogle pauser, så hun ikke konstant skal presse sig selv.
- Det er vigtigt at du er klar til at stoppe, hvis hun skifter mening undervejs.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109