Spørgsmål:
Hej Jeg synes det er lidt akervet når man har sex og vil spørge partneren om han har lyst til et blowjob. Er der en måde hvor man kan spørger lidt mere sexet om hvad han har lyst til jeg gør. Og om han har lyst til et bloxjob. Måske bare råd til hvad man kan sige under sex?

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål
Det er meget forskelligt hvad folk er tilpasse med at sige og spørge om under sex. Nogle er meget direkte og andre er mere tilpas med at være mere diskrete og hentydende i kommunikationen under sex. Du kan måske prøve at finde nogle andre vendinger og sige dem højt for dig selv for at se om du føler dig mere tilpas med nogle frem for andre. Du kan også prøve dig frem, med forskellige måder at sige det på ift. toneleje osv. På vores hjemmeside har vi nogle andre ord for blowjob som du måske kan blive inspireret af: https://www.sexlinien.dk/emneside-seksuelle-lyster/blowjob
Du kan også prøve at signalere mere af spørgsmålet med dit kropsprog. Du kan f.eks. bevæge dit hoved ned til hans pik og spørge om han har lyst. Så kan italesættelsen af blowjobbet blive lidt mere subtil. En helt tredje mulighed er måske at snakke om det med din sexpartner inden. Her kan du f.eks. sige at du gerne vil give ham et blowjob, men har svært ved at spørge under sex og om han måske kan spørge om det under sex hvis han får lyst.
Der kan være mange måder at spørge til det mere eller mindre diskret, men det er altid vigtigt at få samtykke, så mega godt at du er åben for at finde andre måder at spørge om den anden har lyst :)!
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid meget velkommen til at kontakte os igen, enten her på brevkassen eller via vores chat eller telefonrådgivning. Vores åbningstider er alle hverdage fra 15-19 på telefonnummer: 70 20 22 66
Mvh Sexlinien XX18