Spørgsmål:
Hej Sex linjen Jeg er en pige på 14 og onanere 1 gang vær uge til 1 gang vær måned. Det har jeg gjorde i nogle måneder nu og jeg synes at det er begyndt at blive lidt kedeligt. Jeg vil super gerne ekspermenter med legetøj især en vibrator. Jeg vil super gerne have en en, men de er rigtig dyre og ville elske hvis min mor kunne betale noget af det. Mig og min mor snakker rigtig godt sammen og er rigtig tætte, men tør ikke rigtig at spørge hende, for jeg er bange for at det bliver alt for akavet... Jeg tror at hun ville tage det fint, men hun ved ikke at jeg onanere og jeg ved ikke om jeg har lyst til at hun ved det. Jeg er lidt nervøs og ved ikke om jeg skal gøre det... Der er jo også muligheden for at jeg kan købe en fysisk, men jeg tror også bare at det ville være rigtig akavet også fordi at jeg kun er 14. Jeg har brug nogle andres mening og tænker, så kan i please hjælpe? Mvh mig

Svar:
Hej med dig, og tak for dit spørgsmål:)
Først og fremmest dejligt for dig, at du er begyndt at onanere. Det er en super god måde at lære sin krop at kende på, og finde ud af hvilke ting man synes er rart.
Der er ikke én rigtig måde at onanere på, så du kan altid prøve at ændre det lidt. Du kan lægge dig på en anden måde, bruge flere fingre eller bruge en pude feks.
Rigtig mange prøver også håndbruseren i badet til at onanere med. Så kan man indstille strålen og skrue op for vandet til man synes det føles rart. Hvis man er lidt mere kreativ, kan man jo også prøve en elektrisk tandbørste. Der er det bare en meget god ide, at have et hoved specifikt til det.
Der er rigtig mange der har rigtig meget glæde af en vibrator, så vi kan godt forstå at du har lyst til at udforske det – og helt vildt dejligt at du har sådan et godt og åbent forhold til din mor. Vi kan dog godt forstå, at sådan noget her kan være svært at tale med sine forældre om, selv hvis man har et rigtig godt forhold til dem.
Hvis du har dit eget kreditkort, feks mastercard debit, kan du jo godt købe en vibrator på nettet. De mere simple vibratorer koster normalt ikke meget mere end 200 kr.
Man kan f. eks købe vibratorer på Matas hjemmeside, hvis du synes det ville være nemmere at få en pakke fra matas leveret hjem til dig.
Som du siger, er der selvfølgelig også muligheden for at købe en vibrator i en fysisk butik. Vi kan godt forstå at det kan være grænseoverskridende, men dem der arbejder i de butikker møder alle mulige mennesker i alle mulige aldre, så du skal ikke være bekymret for, at det bliver akavet over for dem. Hvis det er kan du tage en veninde med, hvis du har snakket med nogen om det. Det er nogle gange lidt nemmere hvis man er to:).
Vi håber at dette svar kunne hjælpe dig.
Ellers er du altid velkommen til at chatte eller ringe til os på 70 20 22 66
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19.
Mvh Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år