Spørgsmål:
Hej jeg er en 14 årig dreng og ville godt hvide hvordan man kan få en større pik da jeg har høret at onani ikke hjælper please svar hurtigt

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Det er rigtigt, at onani ikke kan hjælpe på pikstørrelse. Det er der faktisk ikke noget, der kan. Der er mange, som bekymrer sig om deres pikstørrelse, når de er teenagere. Det er blot vigtigt at huske, at for de fleste er pikken først færdigvokset i 17-20 årsalderen.
Vi har en emneside omkring pikstørrelser, hvor du kan læse lidt videre.
Det er helt almindeligt, at man kan gå og tænke på - eller bekymre sig om - sin pikstørrelse. Hvis du har brug for at snakke mere om det, eller hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at skrive herind igen på vores chat, eller ringe 70 20 22 66 i vores åbningstid alle hverdage 15-19.
De bedste hilsner,
Sexlinien, xx117
Dreng/Mand på _ år