Spørgsmål:
Jeg er begyndt at onanere. Jeg har så været inde og se nogen lidt frække sider på computeren hvor piger får massage af en pige. De blir allesammen tilfredstillet helt oppe i toppen af revnen. Det er jo også det jeg gør når jeg onanere, altså gnider mig. Men så tænker jeg lidt på når man skal have sex engang. Der foregår det jo inde i skeden, altså samleje, kan man så også godt blive tilfredstillet der? Ved ikk om det er et dumt spørgsmål.

Svar:
Hej. Tak for din henvendelse.
Det er et virkelig godt spørgsmål du stiller. At de fleste kvinder opnår tilfredsstillelse helt oppe i toppen af revnen men ofte har sex i skeden. Det sted helt oppe i toppen af revnen hedder klitoris. Klitoris er et meget følsomt sted på kroppen. Mange synes det er meget dejligt selv at røre ved deres klitoris og at andre rører ved den eller slikker på den.  - Vi har en hel emneside om klitoris hvor du kan læse mere.
Sex kan se ud på mange måder – de frække ting du ser på computeren er også sex, altså hvor en pige gnider på en anden piges klitoris. Hvis man har sex i skeden oplever nogle kvinder nydelse inde fra skeden. Nogle kvinder oplever også at den andens krop gnider sig op ad klitoris under sex og på den måde er tilfredsstillende. Man kan også selv bruge sine fingre på klitoris, mens man har sex i skeden. Desuden er der mange kvinder som oplever at de nyder at have sex i skeden, men de får orgasme ved berøring på klitoris eller ved at blive slikket på klitoris. På vores emneside kan du læse mere om orgasmer.
Vi håber dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på nummeret 70 20 22 66 alle hverdage fra 15.00 – 19.00.
Med venlig hilsen
Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år