Spørgsmål:
I hvor lang tid kan man teste for graviditet med dem man kan købe i håndkøb? Jeg har undret mig om over om man kan teste for sent og derved detekterer testen ikke graviditeten, hvor langt inde i graviditeten er det så?

Svar:
Hej med dig
Man kan teste for graviditet med en håndkøbstest gennem hele graviditeten. Sagt på en anden måde, kan du ikke bruge testen for sent, men du kan bruge testen for tidligt. For de fleste test skal du nemlig vente til efter den dag, du burde have fået din menstruation.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid meget velkommen til at kontakte os på chat eller telefon igen. Vores nummer er 70 20 22 66, og vi har åbent
alle hverdage fra 15-19.
Bh Sexlinien, xx134