Spørgsmål:
Mødte en megalækker blondine i byen i weekenden og endte med at gå med hende hjem. Mens hun sidder og rider mig bliver hun ved med at sige at hun ikke burde gøre det her, og hendes kæreste vil blive pissed hvis han finder ud af det. Anede ikke hun havde en kæreste det fortalte hun først mens min pik var oppe i hende. Knaldede med hende tre gange den nat og hun tog initiativ hver gang men blev ved med at sige hun ikke burde gøre det og sagde åh nej det er noget lort vi har gang i hver gang jeg kom oppe i hende. Næste morgen vågnede jeg ved hun suttede min pik og da hun havde slugt klatten begyndte hun igen med at det var noget lårt vi havde gang i. Hun sagde jeg bare skulle lade som om det ikke var sket og aldrig havde været hjemme ved hende. Da jeg går fra lejligheden opdager jeg også der står to navne på døren. Bagefter har jeg sådan lidt dårlig samvittighed, og overvejer og opsøge ham og fortælle jeg har knullet hans dame. Men er det en god ide eller er det bedre jeg bare blander mig udenom og det så bare er hendes problem og savittighed? Er også sådan lidt bange for at han måske giver mig tæv hvis jeg fortæller ham at hans dame har malket min pik 4 gange på 7 timer i hans seng mens han ikke var hjemme.

Svar:
Hej, og tusinde tak for dit spørgsmål!
Det er kun dig selv, der kan afgøre hvorvidt du vil fortælle dit onenight-stands kæreste om jeres affære eller ej. Hverken du, eller eller vi kan regne ud hvilke konsekvenser det evt. vil føre til. Hvis du dog vælger at fortælle hendes kæreste om det, så kunne du måske overveje om du skal gå i så meget detaljer, som du gør her  i brevkassen. Du kan jo også rent ærligt sige, at du ikke viste at hun var i et parforhold, før du gik med hende hjem
Vi håber du finder den rette løsning. Skriv gerne ind igen, hvis du ikke synes du fik svar på dit spørgsmål. Du er også altid velkommen til at ringe eller chatte med en rådgiver. Vi har åbent på alle hverdage mellem kl. 15 og 19 på telefonnummer: 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien