Spørgsmål:
Jeg kan ikke mærke sædafgang, jeg kan mærke at det snart sker og når det er sket. Men lige når det sker mærker jeg intet som jeg gjorde engang. Jeg har ikke problemer med rejsning, jeg får tit rejsning hvis jeg tænker på sex eller håber på at få sex. Jeg får også rejsning ved at skrive dette spørgsmål.

Svar:
Hej, tak for dit spørgsmål
Det er frustrerende, når man ikke kan mærke sin udløsning. Hvis det er noget der har stået på længe, vil vi anbefale, at du snakker med din læge om det. Det er almindeligt, om end irriterende, at sensationen ændrer sig gennem årene, og heldigvis kan det ofte behandles. Hvis det kun har stået på i kort tid, kan du jo lige se det an. Måske er der noget andet der fylder for tiden? Uanset hvad er du langt fra den eneste, der har prøvet det.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål.  Du er altid velkommen til at skrive igen eller kontakte os på chat eller telefon på 70202266.
Mvh Sexlinien, Xx130