Spørgsmål:
Jeg har problemer med at få rejsning og min kæreste har prøvet at putte den i munden og andre ting men det lykkedes stadig ikke at få rejsning

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Kan du få rejsning, når du onanerer, eller når du er alene?
Hvis der er måder du kan få rejsning på, uden din kæreste, så kan det være at I kunne tale om, hvordan du oplever forskellen på de to ting.
- Hvad virker for dig, når du onanerer eller får rejsning af andre ting?
- Hvad føles anderledes for dig, når I er sammen, og vil have sex med hinanden?
- Har I prøvet noget som gjorde det nemmere-, og noget som gjorde det svære for dig at få rejsning?
Du kan også prøve at opsøge din egen læge, hvis du føler det er svært for jer at komme videre med det.
Man kan blive nervøs, når den anden har meget lyst, og man måske frygter ikke at kunne få rejsning. Hvis man kan gøre noget for at slappe af, eller holde en pause, og slippe nervøsiteten, så kan det blive nemmere for kroppen og sindet at blive tændt og få rejsning.
Du kan læse mere om præstationsangst og reisning, ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109