Spørgsmål:
Hejsa Jeg har været i Spanien. Jeg var til body til body massage og fik tilbuddet om at få finger i røven. Dum som jeg var takkede jeg ja og hun tog plastik handske på og jeg måske 2-4 gange en finger op. Jeg kunne ikke lide det og sagde stop. Jeg har efterfølgende set jeg har en mindre hæmoride.. Kan jeg være i risko for HIV eller andet? Vi havde ikke sex og jeg har ikke rørt ved hende

Svar:
Hej med dig
Du er ikke i risiko for at få HIV eller nogen anden sexsygdom. Sexsygdomme smitter på forskellige måder, men oftest der skal være smittemateriale (såsom kropsvæsker fra en med en sexsygdom) der kommer i kontakt med et smitbart område (såsom røven). Når I ikke havde sex og hun endda tog en hadske på da hun gav dig en finger op, er du ikke i risikogruppe for en sexsygdom. Højst sandsynligt har der ikke været nok eller noget som helst glidecreme på hendes finger da hun satte den op, hvilket har skabt irritation som har givet dig en hæmoride. Du skriver ”dum som jeg var”, men det lyder som om at I ikke gjorde noget risikofyldt, så du må ikke være for hård ved dig selv.
Vi håber dette var svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at kontakte os igen her eller på chat eller telefon alle hverdage fra 15.00-19.00 på nummeret 70 20 22 66.
Med venlig hilsen
Sexlinien