Spørgsmål:
Hejsa Jeg er en pige på 28 år. Jeg tænder på tanken om analsex, ved egentlig ikke helt hvorfor men det gør jeg. Jeg fantasere, høre og ser at det skulle være mega dejligt men det syntes jeg IKKE. Jeg syntes det gør ekstrem ondt udenanset hvor meget jeg opvarmer med min partner og eller hvor meget smørelse vi bruger. Og min hud om anus flækker også altid uanset hvad vi gør. Det lidt som im hans pik er for stor til mit røvhul.

Svar:
Hej med dig
Analsex kan kræve tålmodighed. Det er vigtigt, at I giver jer god tid med at varme anus op. Her kan I bruge finger eller buttplugs i forskellige størrelser. Og som du skriver, er glidecreme en vigtig faktor.
Du kan læse om vores guide til analsex her på Sexliniens hjemmeside.
Vi håber, at du kan bruge vores svar. Ellers er du velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.