Spørgsmål:
Jeg har givet en dreng hånder. Han giver mig finger efter men jeg er bange for han har fået noget sperm på fingren da jeg følte han ramte sin tissemand efter. Er det mulig at jeg er blevet gravid. Ps han havde allerede givet mig finger inden han rørte sin tissemand.

Svar:
Hej og tak for dit spørgsmål.
Nej, det er ikke muligt at du er blevet gravid på den måde. Graviditet sker gennem penetrations-sex (pik-i-skede-sex), hvor sæden kommer direkte op i skeden. For at der kan være chance for graviditet, skal sæden helt op i livmoderen og befrugte det lille, modnede æg, som kroppen producerer hver måned. Sandsynligheden for sex er her størst under ægløsning. Du kan læse mere her
Vi håber, det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os igen alle hverdage mellem kl.15-19 på chat, brevkasse eller telefon 70 20 22 66.
Hilsen Sexlinien