Spørgsmål:
Jeg går på efterskole og får af og til finger. Jeg er en af de piger der godt vil have en dobbeltorgasme så når jeg er kommet og lige har fået vejret vil jeg godt have en til for så bliver den anden kraftigere og så føler jeg mig helt færdig. Men partneren tror jo jeg er færdig efter første gang og jeg føler ens partner godt kan synes man er mærkelig når man så hiver partnerens hånd ned til ens skød igen. Ved ikke om man kommer til at virke træls og krævende? Kan jeg godt være det bekendt?

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål, vi er glade for, at du skriver ind!
Det lyder vildt dejligt, at der er gang i dit sexliv på efterskolen. Vi håber, at du får en masse gode oplevelser der.
Skønt, at du kan få flere orgasmer efter hinanden Til dit spørgsmål om, hvorvidt du kan være det bekendt eller ej - ja, det kan du tro. Din partner vil med garanti også have lyst til at det bliver så godt for dig, som muligt. Nogle føler sig færdige efter den første, og det lyder som om, at dem, du er sammen med antager, at det hænger sådan sammen for dig. Sex bliver næsten altid bedre, når vi har talt med vores partner om, hvad vi kan lide og ikke kan lide, for det er jo meget individuelt. Måske du, inden I går igang kan få fortalt, at du ofte kan komme to gange, og at hvis du skubber hånden nedad igen, så betyder det, at du ikke er færdig, og at du har lyst til at den anden skal fortsætte. Her er det bare vigtigt at huske på, at du også lige skal tjekke ind med din partner og sikre dig, at vedkommende også har lyst igen.
Held og lykke med det hele!
Vi håber, at du fik svar på dit spørgsmål. Du er altid velkommen til at kontakte os igen på chat eller telefon 70202266. Vi har åbent alle hverdage mellem klokken 15 og 19.
Mange hilsner,
Sexlinien, xx125