Spørgsmål:
Hej jeg har før skrevet ind ang at jeg godt vil tilbyde min nabo sex på 78 år. Jeg er begyndt at gi ham sex 2 til 3 gange om ugen men min skede er meget tør kan jeg få noget der gør at jeg bliver mere våd?

Svar:
Hej med dig,
Som vi også skrev i svaret til dit tidligere spørgsmål er du juridisk set voksen og må have sex med dem du vil, så længe de også har lyst. Men selvfølgelig skal du kun have sex med din nabo, hvis du faktisk har lyst til det.
Der kan være flere grunde til, at du er tør. De fleste kvinder bliver våde, når de bliver liderlige. Det kan man blive af at fantasere, af at kysse, kramme, tale om sex, røre ved hinanden, oralsex mv. Hvis man har penetrerende sex uden nogen optakt, så kan man opleve ikke være våde nok til, at det føle rart. Derfor kan det hjælpe, at være sikker på, at I går langsomt nok frem til, at du også når at blive ordenligt tændt.
Hvis du har svært ved at blive våd generelt, også selvom du er liderlig, så kan glidecreme hjælpe, som man kan købe på apoteket, i mange supermarkeder, sexbutikker og på nettet. Du kan læse mere om de forskellige typer glidecreme her
De bedste hilsner
Sexlinien XX11