Spørgsmål:
Hej er pige på 14 år Ved ik Hva jeg ska gøre Vi kalder drengen for ?? Jeg tog til fest den ene dag mig og min veninne drak jo som man gør til en fest Senere på aften sku vi sove ?? og min veninne og mig Om natten følger jeg/ ka huske at jeg sider oven på ham hvor han vil ha vi ska ha sex hvor jeg svare til ham ?? det ka jeg ik jeg er fuld han siger hold nu kæft du vækker veninne Og så efter har jeg sagt det til en og nu ved alle det og han siger det ik passer men jeg ka jo huske det følger jeg

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål.
Hvor er det først og fremmest mega godt og sejt, at du sagde nej til noget du ikke havde lyst til. Det kan godt være rigtig svært, især hvis man er fuld – så det er bare vildt godt at du gjorde det.
Vi kan virkelig godt forstå at du er påvirket af situationen. Det lyder som en rigtig ubehagelig oplevelse. Du skriver, at du føler du kan huske, at det er sket. Så er det desværre nok sket. Chancen for at du kan huske noget, der slet ikke er sket er jo meget meget lille. Der er meget større sandsynlighed for at det er sket, og at ?? ikke kan huske det eller skammer sig rigtig meget over det, og lyver og siger at det ikke passer.
Hvis du har mod på det, kan du jo spørge ”??” om han vil snakke med dig alene. Måske skammer han sig rigtig meget over det, og synes at det er pinligt nu hvor alle ved det. Så er det måske lidt nemmere for ham at tilstå over for dig alene. Så kan i måske få jer en snak om hvad der skete, og han kan forhåbentlig give dig en ordentlig undskyldning.
Hvis han ikke har lyst til det, kan det godt være at det bliver svært at få ham til at indrømme det. Desværre er det tit sådan, at når folk først har sagt en løgn så bliver de ved med at lyve, for ikke at skulle forklare hvorfor de løj til at starte med. Men når alle nu ved det, så tror langt de fleste sikkert på, at det er sket. Vi tror at folk tænker, lidt som vi skrev før, at chancen for at han lyver er meget større, end chancen for at du gør er.
Vi kunne rigtig godt tænke os at høre mere om situationen. Så hvis du har lyst må du meget gerne chatte med os eller ringe på 70 20 22 66 – så kan vi give dig endnu bedre råd:)
Vi har åbent alle hverdage fra 15-19
Mvh Sexlinien