Spørgsmål:
Kan jeg blive gravide at at grinde mig op af min kærestes penis sådan at vi begge to bliver våde, og han bliver gennemblødt af precum? Han har ikke været oppe i min skede, men blot gnubbet sin penis (med underbukser på) op af min skede mens jeg havde underbukser på.

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Nej, du kan ikke være blevet gravid af at gnide dig mod din kærestes penis hvis I har haft undertøj på. Heller ikkke selvom din kærestes underbukser var gennemblødte af præsperm. Præsperm kan nogle gange indeholde få sædceller, men det er sjældent at præsperm kan føre til graviditet. I det her tilfælde har din kærestes penis slet ikke været oppe i din skede, og derfor er der ikke nogen risiko for graviditet.
Vi håber du fik svar på dit spørgsmål, og ellers er du meget velkommen til at skrive igen. Du kan også altid ringe eller chatte med en rådgiver. Vi har åbent på alle hverdage fra kl. 15 til 19, og vores telefonnummer er; 70 20 22 66.
Bedste hilsener Sexlinien