Spørgsmål:
Hej Brevkasse Er begyndt at få rejsning problemer i alderen 26 år, er det normalt? Hvis ikke hvad kan jeg gøre, når min egen bare tror det er en dårlig joke.

Svar:
Hej,
Tak for dit spørgsmål.
Der kan være mange grunde til at man får rejsningsproblemer. Det første du skal være opmærksom på, er om det kun er i bestemte situationer det opstår, eller om det er hele tiden (f.eks. sker det både når du vil have sex og når du onanerer)
Hvis man er stresset i perioder eller oplever store livsbegivenheder, såsom dødsfald eller chokerende oplevelser, så er det helt normalt, at det påvirker sexlysten.Det kan også være du onanerer eller har meget sex. Dette påvirker også muligheden for at få rejsninger, hvis du har sex for ofte. Dette kan f.eks. være hvis du onanerer flere gange om dagen.
Det kan også være dit helbred påvirker det. Både i forhold til hvor meget motion du dyrker og din kost. Ligeledes hvis du har en sygdom, kan det påvirke det.
Hvis du ikke kan genkende nogle af forslagene ovenfor, kan det være værd at tage et smut forbi din læge og blive undersøgt, om ikke andet for at udelukke, at der ikke er noget fysisk galt.
Vi håber, at du kan bruge vores svar til noget. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på chat eller telefon: 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15:00-19:00.
Hilsen Sexlinien.