Spørgsmål:
Hej jeg er en dreng på 13 år og jeg elsker virklig at onanere men når jeg spermer kommer der rigtig meget sperm ud og det kommer alle vegne og jeg er bange for min mor finder ud af det er der en måde at have mere styr på det så jeg ikke spermer alle vegne på mit værelse og skal til at tøre op

Svar:
Hej med dig og tak for dit spørgsmål!
Det er først og fremmest helt normalt at være glad for at onanere. Det skal du bare gøre. Når det kommer til ”oprydning” kan du jo prøve nogle forskellige ting af, og så se hvad der fungerer for dig. Et forslag kunne være at bruge en sok. Der er både nogen der ligesom tager sokken på pikken, og så onanerer med sokken på. Man kan evt også bare tage den udover, når man kan mærke at man er ved at komme.
Der er også nogen der bare kommer på deres egen mave, hvis de onanerer på ryggen. Så kan man tørre det af bagefter.
Man kan også bare finde et håndklæde, der så ikke bliver brugt til noget andet, og så komme udover det.
Man kan også gøre det i badet og så skylle efter med bruseren, eller simpelthen bare prøve at komme ned i noget toiletpapir.
Det er egentlig kun fantasien der sætter grænser.
Vi håber du kunne bruge svaret til noget.
Ellers er du altid velkommen til at skrive eller ringe ind på 70 20 22 66
Mvh Sexlinien