Spørgsmål:
Hej jeg er bare lidt nysgerrig på om det ville værre mærkeligt som 17 årig dreng at have en kæreste der er 15 år pige bare lidt bekymret for Havd mine forældre ville sige

Svar:
Hejsa og tak for dit spørgsmål.
Hvad dine forældre vil sige, er jo svært for os at sige, men hvis du er nysgerrig på det, kunne du måske spørge dem om det. Men det er ikke ude for normalen, at have en kæreste der er 2 år yngre end en selv. Hvis en 17 årig har og en 15 årig er kærester, hvor de begge har lyst til at være kærester og der ikke er et ulige magt forhold, så er det okay.
Håber vores svar kunne hjælpe. Ellers kan du altid ringe til os på 70202266 eller skrive til os på chatten, vi har åbent mellem 15-19 alle hverdage.
Bedste hilsner
Sexlinien XX19