Spørgsmål:
Hejsa, nogle gange efter jeg har onaneret oplever jeg det svier i mit urinrør efter min tisset tur dette vedvarer op til 20 min efter Ca. Hvorfor sker det, og hvordan stopper jeg smerten?

Svar:
Hej med dig!
- Og mange tak for dit spørgsmål.
Det lyder som om du kunne have en infektion i dit urinrør. Det kan for eksempel være en bakterie, som klamydia, der er årsagen. Hvis du tager til lægen og får det undersøgt kan du få det behandlet, så det går væk igen.
Du kan tage til din egen læge eller en af klinikkerne på vores oversigt.
Du finder oversigten over klinikker ved at klikke hér.
Vi håber at svaret kan hjælpe dig. Du er velkommen til at kontakte vores rådgivning på chat eller telefon.
Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Hilsen Sexlinien XX109