Spørgsmål:
Hey brevkasse. Hvad gør man når man har lyst til at have sex med sin venindes søn på 14 da jeg synes han er vindt sød og lækker? Hilsen.

Svar:
Hej med dig
Det er ulovligt for en person over 15 år at have sex med en under 15. Hvis du er 22 år eller ældre vil straffen være hårdere. Det er derfor ulovligt at have sex med din venindes søn på 14 år.
Hvis du har seksuelle tanker om børn, kan du kontakte BrydCirklen. Her kan du få anonym telefonrådgivning, så du ikke går alene med dine tanker.
Klik her for at komme videre til BrydCirklens hjemmeside.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål, ellers kan du ringe eller chatte med os på alle hverdage mellem kl. 15-19. Telefonnummeret er 70202266
Hilsen Sexlinien, XX134