Spørgsmål:
Kan man have analsex, efter man har fået sin hæmoride fjernet kirurgisk? Og vil ens røvhul se “normalt” ud igen efter en kirurgisk fjernelse. Altså uden noget rundt om osv?

Svar:
Hej med dig
Man kan godt have analsex efter at have fået fjernet en hæmoride, men vi vil anbefale at vente til det er helet. Hvor lang tid dét tager, afhænger af størrelsen på hæmoriden, operationen og din generelle helingsrate. Hvis du er i tvivl, kan du snakke med kirurgen om det. Ens røvhul bør se "normalt" (hvilket jo er ret forskelligt) ud kort efter operation.
Vi håber, du fik svar på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at kontakte Sexlinien igen på chat eller telefon 70 20 22 66 alle hverdage mellem 15 og 19.
Vh Sexlinien, Xx130
Pige/Kvinde på _ år