Spørgsmål:
Hej brevkasse min kæreste mener han har en lille pik han siger den er mellem 3 og 5 cm og han er kun 23 vil hans pik stadig vokse med alderen? mvh Den søde pige <3

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål!
Pikken vil som udgangspunkt ikke vokse mere når man er 23. For langt de fleste, stopper pikken med at vokse når de er omkring 16-17 år, alt efter hvornår puberteten er indtruffet. Vi kan ikke se ud fra din besked om det er når din kæreste har erektion at den er mellem 3-5 cm, eller når den er slap. 3-5cm er der mange der har i slap tilstand, men færre i stiv tilstand.  Størrelsen på pikken er ikke noget man som sådan kan ændre på. Der findes nogle få behandlinger, men ingen af dem er specielt effektive, og kan kun gøre en meget lille forskel.
Pikke kommer i så mange forskelllige størrelser, former og farver og så længe den fungerer som den skal - kan få udløsning, rejsning, tisse osv. så er den lige som den skal være. :)
Skriv endelig igen, hvis du ikke har fået ordentligt svar på dit spørgsmål. Du kan også altid ringe eller chatte med en rådgiver på alle hverdage mellem kl. 15 og 19.
De bedste hilsener Sexlinien
Pige/Kvinde på _ år