Spørgsmål:
Hej Jeg har opdaget en, måske fedt kugle, men ved det ikke på under siden af penis skaftet. Er det normalt, at det kan forekomme. En eller anden form for kugle det, uden af det nødvendigvis er noget farligt? Tak for svar

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål.
Små kugler, knuder og andre forandringer på genitalierne kan forekomme af mange forskellige årsager. I de fleste tilfælde vil det ikke være farligt, og ofte går sådanne forandringer hurtigt i sig selv igen, hvis der for eksempel er tale om en lille infektion i underhuden eller lignende. Det kan sagtens også være en lille fedtknude som du selv nævner. Dog er det vigtigt at understege, at forandringer også i enkelte tilfælde kan være mere alvorlige, og derfor er det vigtigt at kontakte sin læge, hvis man er i tvivl om hvad man har fundet.
Vi håber det var svar på dit spørgsmål.
Mange hilsner,
Sexlinien
Dreng/Mand på _ år