Spørgsmål:
Hej jeg kan ikke onanere og vil gerne jeg har en hud tråd mellem forhuden og den der kommer sæd ud af på min tissemand og tænker om det er et problem

Svar:
Hej og tusinde tak for dit spørgsmål.
Hvad du beskriver der lyder som din "frenulum" eller også kendt som dit penisbånd. Den holder bare på din forhud. Hvis dit penisbånd er for stramt og du derfor ikke kan trække din forhud tilbage, så kan det være en god ide at gå til lægen. De kan typisk undervise dig i nogle strækøvelser, give dig noget løsnende creme eller lave et meget lille operation, hvor de løsner dit penisbånd så du kan trække det tilbage.
Det er en rigtig god ide at til lægen for hjælp, da det ikke kun kan hjælpe dig med at onanere men også kan hjælpe med din hygiejne og fremtidige sexliv.
Hvis du har andre spørgsmål eller gerne vil have noget uddybet, så skal du altid bare skrive ind igen eller ringe ind på 70202266
Mvh Sexlinien
Dreng/Mand på _ år