Spørgsmål:
Ved ikke om det her er et dumt spørgsmål. Kan godt være det er fordi jeg ikke ved så meget om piger og deres krop. Men jeg har prøvet at være sammen med en del piger og det har altid været superhyggeligt og alle har været så søde. Der er så en pige jeg har været sammen med nogle gange og jeg ved ikke rigtig om vi måske er på vej til at blive kærester. Men når vi er sammen så ælter hun altid sine bryster samtidig. Det er sådan set lige meget om vi har samleje eller jeg giver hende finger eller jeg slikker hende så ælter hun altid sine bryster virkelig meget. Jeg har aldrig oplevet nogen af de andre piger jeg har været sammen med røre deres bryster. Kan der være forskel på hvor meget følese piger har i deres bryster eller hvordan kan det være? Jeg er for genert til og spørge.

Svar:
Hej med dig!
Alle kroppe er forskellige, og som du selv foreslår, så er der forskel på, hvor følsomme bryster er. Der er også stor forskel på, hvordan og hvor meget man kan lide at få rørt ved sine bryster. Nogle kan godt lide selv at røre ved dem, nogle kan godt lide at deres partner rør ved dem, og andre kan slet ikke lide at få rørt ved deres bryster. Derfor er det altid en god ide at snakke sammen, når man har sex. På den måde kan man finde ud af, hvad ens partner godt kan lide.
Vi håber, at det var svar på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at skrive eller ringe herind igen på tlf. 70202266. Vi har åbent alle hverdage fra kl. 15-19.
Venlig hilsen Sexlinien XX131
Dreng/Mand på _ år